Finderum.lv ir preču salīdzināšanas platforma, kas savieno tevi ar dažādiem uzticamiem interneta veikaliem. Lai gan mēs palīdzam tev atrast izdevīgākos piedāvājumus un veikalus, paši preces nepārdodam un neapstrādājam atgriešanas pieprasījumus. Visas atgriešanas un garantijas tiek nodrošinātas saskaņā ar katra konkrētā pārdevēja noteikumiem un politiku. Tāpēc, veicot pirkumus caur Finderum.lv, ir svarīgi iepazīties ar sadarbības partnera atgriešanas un garantijas nosacījumiem.
Atgriešanas politika
Katram veikalam, kuru atradīsi mūsu platformā, ir savi individuāli noteikumi attiecībā uz preču atgriešanu. Parasti atgriešanas politika ietver šādus elementus:
- Atgriešanas periods: Lielākā daļa interneta veikalu piedāvā iespēju atgriezt preci 14 līdz 30 dienu laikā pēc pirkuma veikšanas, tomēr dažos gadījumos periods var būt īsāks vai garāks. Atgriešanas periodi tiek norādīti pārdevēja vietnē.
- Atgriežamo preču stāvoklis: Parasti preces var atgriezt tikai tad, ja tās ir nelietotas, oriģinālajā iepakojumā un labā stāvoklī. Dažos gadījumos, piemēram, ar apģērbiem, atgriešana var tikt veikta, ja prece nav mazgāta vai valkāta. Elektroniskās ierīces parasti nedrīkst būt lietotas.
- Izņēmumi no atgriešanas: Daži produkti, piemēram, personalizētas preces, higiēnas preces vai ātri bojājošās preces (piemēram, pārtika), var nebūt atgriežamas saskaņā ar pārdevēja noteikumiem. Ir svarīgi iepazīties ar šiem izņēmumiem pirms pirkuma veikšanas.
- Atgriešanas process: Parasti atgriešanas process ietver atgriešanas pieprasījuma iesniegšanu tieši pārdevējam, kam seko preces nosūtīšana atpakaļ, ievērojot pārdevēja instrukcijas. Dažos gadījumos pārdevēji piedāvā bezmaksas atgriešanu, savukārt citos gadījumos atgriešanas izmaksas jāsedz klientam.
Garantija
Garantija ir noteikta pārdevēja vai ražotāja saistība, kas nodrošina, ka prece darbojas atbilstoši paredzētajam mērķim noteiktu laika periodu. Garantijas nosacījumi ir atkarīgi no konkrētās preces un pārdevēja vai ražotāja piedāvājumiem. Pirms pirkuma veikšanas iesakām pārbaudīt, vai izvēlētajai precei ir garantija, un iepazīties ar garantijas nosacījumiem.
- Garantijas ilgums: Atkarībā no preces un pārdevēja, garantijas periods var būt no 6 mēnešiem līdz pat 2 vai vairāk gadiem. Garantijas nosacījumi bieži vien atšķiras atkarībā no preču kategorijas, piemēram, elektronikai un sadzīves tehnikai parasti ir ilgāks garantijas periods.
- Garantijas segums: Garantija sedz ražošanas defektus vai funkcionalitātes problēmas, kas radušās normālas lietošanas laikā. Garantija parasti neattiecas uz mehāniskiem bojājumiem, kas radušies nepareizas lietošanas vai nolietojuma dēļ.
- Garantijas prasības: Ja precei rodas defekti, kas tiek segti ar garantiju, sazinieties ar konkrēto pārdevēju vai ražotāju, lai iesniegtu garantijas pieprasījumu. Jums būs jāuzrāda pirkuma apliecinājums, un pārdevējs nodrošinās tālāku rīcību, piemēram, preces remontu, nomaiņu vai atgriešanu.
- Garantijas process: Katram veikalam vai ražotājam var būt sava garantijas izpildes kārtība. Parasti tas ietver saziņu ar klientu apkalpošanas centru un defektīvās preces nosūtīšanu pārdevējam vai autorizētam servisa centram.
Kā rīkoties, ja nepieciešama atgriešana vai garantija?
Ja vēlies atgriezt preci vai pieprasīt garantiju, veic šādus soļus:
- Apmeklē pārdevēja vietni: Meklē informāciju par atgriešanas vai garantijas procesu pārdevēja interneta veikalā, kurā iegādājies preci.
- Iepazīsties ar noteikumiem: Pārliecinies, ka tu saproti pārdevēja atgriešanas vai garantijas nosacījumus, kā arī jebkādas papildu izmaksas, kas var rasties, piemēram, par preces nosūtīšanu atpakaļ.
- Sazinies ar pārdevēju: Ja rodas jautājumi par atgriešanu vai garantiju, sazinies ar pārdevēja klientu apkalpošanas dienestu, kas palīdzēs tev veikt nepieciešamos soļus.
Svarīgi:
- Finderum.lv neuzņemas atbildību par pārdevēju atgriešanas un garantijas noteikumiem. Visi jautājumi un pieprasījumi jāadresē konkrētajam pārdevējam, pie kura tika veikts pirkums.
- Pirms preces iegādes vienmēr iepazīstieties ar konkrētā veikala atgriešanas un garantijas politiku, lai izvairītos no pārpratumiem un nodrošinātu sev vislabāko iepirkšanās pieredzi.